امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی گرافیک بخش اول
#1
طراحی گرافیک که به عنوان طراحی ارتباطات هم شناخته شده است ، هنر و تمرین برنامه ریزی و طرح ریزی ایده ها و تجربیات با محتوای متنی و بصری است. فرم ارتباطات می تواند فیزیکی و یا مجازی باشد و شاید شامل تصاویر ، کلمات یا اشکال گرافیکی شود. تجربه می تواند در لحظه اتفاق افتد و یا در دراز مدت. کار به هر مقیاس و اندازه ای می تواند ارائه شود ، از طراحی یک تمبر ساده ی پستی تا سیستم ملی علامت های پستی ، و یا از طراحی آواتارهای دیجیتالی تا محتوای دیجیتالی و فیزیکی یک روزنامه ی بین المللی. طراحی گرافیک ممکن است برای هر هدفی انجام پذیرد ، از اهداف تجاری ، آموزشی ، فرهنگی گرفته تا اهداف سیاسی. طراحی که به منظور القای تجربه ی آنی انجام می پذیرد ، در شناخت و درک بسیار آسان تر است و ماندگاری بیشتری دارد. بیش از یک صد سال ، طراحان نوع ، شکل ، تصاویر بر روی پوستر ها تبلیغات ، بسته ها و دیگر وسایل چاپی به همراه تجسم اطلاعات و گرافیک برای روزنامه ها و مجلات را تنظیم و مرتب کرده اند.گرافیک های متحرک از پیش تعیین شده و ساخته شده اند ، اما برای القای تجربه در یک بازه ی زمانی خاص مانند آنونس معرفی فیلم ها و یا ویدیوی همراه با یک متن روزنامه برای بالاتر بردن حس تجسم ، طراحی شده اند. طراحی کتاب ها و مجلات هم سابقه ی طولانی دارند. چه فیزیکی و چه دیجیتالی ، این ها اشایی هستند که قرار است در طول زمان از آن ها لذت ببریم ، در طی زمانی که خواننده کنترلی بر روی زمان ، فضا و توالی تجربه دارد. در کتاب ها ، معمولا محتوا قبل از طراحی می آید ، در حالیکه در مجلات ، این طراحی است که نوع و لحن محتوای نوشته نشده را تعیین می کند. برخی از ساختارهای وب سایت های تجاری یا طراحی و چاپ کاتالوگ نمایشگاه هم در این زمره قرار دارند ، مانند موزه های فیزیکی و یا دیجیتالی نشان می دهند که اطلاعات تغییر نمی کنند. تمام آنها محتوای ثابت دارند ، اما کاربر و یا خواننده در این میان راه خود را می یابد. بسیاری از طراحان سیستم هایی را تولید می کنند که به معنای حس تجربه در طول زمان اند ، اما محدود به ساخت اشیا نیستند. این مطلب برگرفته از سایت چاپ بروشور است .
یافتن مسیر و راه ، که یکی از اشکال گرافیک های محیطی است ، به هر علامت و یا نماد بکار گرفته شده در ساختمان اشاره می کند. از آنجا که هر نشانه یا سمبلی در ساختمان های خصوصی و دولتی کار طراحی است ، تمام آنها جزیی از سیستم بزرگتر درون ساختمان محسوب می شوند. طراحی سیستم ، ارتباط بین تمام آن اجزا ، دقیقا همان جایی است که طراح ارزش گذاری می کند. به طور مشابه ، زمانی که تمام آثار مکشوفه از یک نام تجاری و یا سازمانی ، مانند کارت ویزیت ، نشانه ، لوگو و یا تبلیغات به عنوان بیان فردی از طراحی به حساب می آیند، این علایم چگونه با هم و در زمان کار طراحی تجربه می شوند. هیچ بخشی از این طراحی بدون در نظر گرفتن بخش دیگر نمی تواند ایجاد شده باشد ، و یا بدون این فکر که مشتری چگونه با این طرح ارتباط برقرار می کند ، هیچ طراحی صورت نمی پذیرد. زمانی که محتوا سیال است ، طراحان مسئول طرح های تعاملی هستند چراکه این محتواها در برخی از موارد تغییری دقیقه به دقیقه ای دارند و شاید حاوی رابط هایی برای کمک به کاربران در درک پیچیدگی های این طراحی ها باشند.
پاسخ
roseتشکر شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان