2017/06/06، 01:19 PM
به گزارش پایگاه خبری اخبار روز ،به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ فرشید فرخ نژاد عضو هیات مدیره این بانک در این مراسم طی سخنانی گفت: رونمايي از اين خدمت توسط بانك در زمان بسيار مناسبي صورت گرفت، چرا كه به تازگي مقررات رگولاتوري اين خدمات نيز در بانك مركزي مستقر شده و در بانك هاي محدودي به صورت پايلوت به مرحله اجرا در خواهد آمد كه بانك رفاه به عنوان يك بانک پيشگام در حوزه فناوري هاي نوين بانكي، اين خدمت را ارائه مي کند.
وی افزود: بانك رفاه تلاش می کند اين فناوري از لحاظ سرعت و مطلوبيت بيشترين ارزش افزوده را براي مشتريان ايجاد كند.
عضو هيات مديره بانک رفاه خاطر نشان ساخت: در گام نخست شركت رايتل اين خدمت را براي مشتريان بزرگ بانك از جمله سازمان تامين اجتماعي و شركت رايتل ارائه خواهد کرد و در مراحل بعدي در همه دستگاه هاي خودپرداز و POS بانك، راه اندازي مي شود.در اين مراسم مجید صدري مديرعامل شركت رايتل نيز طي سخناني گفت: از آنجائي كه بانك رفاه و شركت رايتل همكاري هاي استراتژيك بسياري با يكديگر دارند، شركت رايتل آمادگي دارد در هر مكاني اين فناوري را بر روي ATM هاي بانك فعال كند.
گفتنی است در خدمت جديد بانك رفاه، مشتريان مي توانند اطلاعات كارت رفاه خود را بر روي سيم كارت رايتلي كه قابليت NFC دارد و همچنين گوشي هوشمندي كه از اين فناوري پشتيباني مي كند ذخيره كنند و هنگام دريافت خدمات از دستگاه هاي خودپرداز یا پایانه های فروشگاهی بدون نياز به كارت و در يك تبادل اطلاعات كاملا امن، با استفاده از گوشی هوشمند به سهولت و در كمترين زمان خدمات خود را دريافت كنند.
فناوري NFC كه مخفف Near Felid Communication است، گونه اي از وسيله ارتباطي بي سيم بين دو دستگاه در مجاورت يكديگر است كه در فاصله كوتاه چند سانتي متري كاربرد دارد و مي توان از طريق آن بين دو دستگاه تبادل اطلاعات ايجاد كرد.
مزيت هاي اين فناوري نسبت به كارت هاي مغناطيسي شامل غير قابل كپي شدن، ذخيره سازي اطلاعات به صورت رمزنگاري شده و كاملا امن در داخل سيم كارت، برقراري ارتباط رمزنگاري شده و امن بين گوشي همراه و ATM و همچنين توانايي افزودن ساير خدمات به آن از جمله OTP است.
وی افزود: بانك رفاه تلاش می کند اين فناوري از لحاظ سرعت و مطلوبيت بيشترين ارزش افزوده را براي مشتريان ايجاد كند.
عضو هيات مديره بانک رفاه خاطر نشان ساخت: در گام نخست شركت رايتل اين خدمت را براي مشتريان بزرگ بانك از جمله سازمان تامين اجتماعي و شركت رايتل ارائه خواهد کرد و در مراحل بعدي در همه دستگاه هاي خودپرداز و POS بانك، راه اندازي مي شود.در اين مراسم مجید صدري مديرعامل شركت رايتل نيز طي سخناني گفت: از آنجائي كه بانك رفاه و شركت رايتل همكاري هاي استراتژيك بسياري با يكديگر دارند، شركت رايتل آمادگي دارد در هر مكاني اين فناوري را بر روي ATM هاي بانك فعال كند.
گفتنی است در خدمت جديد بانك رفاه، مشتريان مي توانند اطلاعات كارت رفاه خود را بر روي سيم كارت رايتلي كه قابليت NFC دارد و همچنين گوشي هوشمندي كه از اين فناوري پشتيباني مي كند ذخيره كنند و هنگام دريافت خدمات از دستگاه هاي خودپرداز یا پایانه های فروشگاهی بدون نياز به كارت و در يك تبادل اطلاعات كاملا امن، با استفاده از گوشی هوشمند به سهولت و در كمترين زمان خدمات خود را دريافت كنند.
فناوري NFC كه مخفف Near Felid Communication است، گونه اي از وسيله ارتباطي بي سيم بين دو دستگاه در مجاورت يكديگر است كه در فاصله كوتاه چند سانتي متري كاربرد دارد و مي توان از طريق آن بين دو دستگاه تبادل اطلاعات ايجاد كرد.
مزيت هاي اين فناوري نسبت به كارت هاي مغناطيسي شامل غير قابل كپي شدن، ذخيره سازي اطلاعات به صورت رمزنگاري شده و كاملا امن در داخل سيم كارت، برقراري ارتباط رمزنگاري شده و امن بين گوشي همراه و ATM و همچنين توانايي افزودن ساير خدمات به آن از جمله OTP است.