2016/09/14، 08:32 AM
تغییرات نسخه 2.3.7.2
سلام همکاران عزیز!
این پست، مهمترین مطلبیه که تا حالا برای به روز رسانی نرم افزار مدیریت محصولات پرستاشاپ منتشر شده.
لطفاً حتماً مطالعه بفرمایید.
آپلود تصاویر، قبل از وارد سازی محصولات
جهت بررسی خطای 500 هنگام آپلود تصاویر، لطفاً فایل file_extractor.php رو در پوشهی وب سرویس در هاست فروشگاه آپلود کنید تا جایگزین فایل فعلی بشه (این فایل به دانلودهای حساب کاربری شما اضافه شد).
اگر 100% اوقات در آپلود تصاویر با خطا مواجه میشید ممکنه کتابخانهی Zip Archive در هاست شما فعال نباشه. در این صورت حتماً به ما اطلاع بدین تا اقدامات لازم رو انجام بدیم.
اما اگر آپلود تصاویر به طور متناوب با خطا مواجه میشه ممکنه به دلیل زیاد بودن حجم فایل تصاویر باشه.
یکی از مدیران محترم آی پرستا نکتهی جالبی رو یادآوری کردن: اصل تصاویری که شما برا محصولات آپلود میکنید در هاست باقی میمونه تا پرستاشاپ در هنگامِ بازسازیِ اندازههایِ مختلفِ تصاویرِ محصولات، از اون فایل اصلی استفاده کنه.
پس بهتره که تصاویر رو قبل از آپلود کردن، بهینه کنید.
با مراجعه به لینک زیر میتونید یک نرم افزار کاملاً رایگان و فارسی برای بهینه سازی تصاویر محصولات دریافت کنید:
http://fasleaval.com/?p=2146
به روز رسانی محصولات
یکی از علتهای بروز خطای 500 هنگام به روز رسانی محصولات، اینه که اطلاعات نامعتبر هستند.
مثلاً به جای عدد، متن وارد کرده باشید یا URL آشنا معتبر نباشه، یا نام محصول خالی باشه و...
برای این که نرم افزار به جای اعلام خطای 500، این موارد رو نمایش بده باید فایل db.php رو در پوشهی وب سرویس در هاست فروشگاه آپلود کنید تا جایگزین فایل فعلی بشه (این فایل به دانلودهای حساب کاربری شما اضافه شد).
به زودی: اجرا نشدن نسخههای قدیمی
به دلیل تغییراتی که در سرور دادیم قرار بود که از نسخه 2.3.7.1 دیگه نسخههای قدیمی اجرا نشن.
فعلاً این کار رو به تعویق انداختیم تا تمام همکاران گرامی این پست رو مطالعه کنن.
چرا باید به روز رسانی کنیم؟
خطاهایی که پیش میاد 3 دسته هستند:
1- به دلیل مشکلات در اتصال اینترنت
2- تنظیمات هاست فروشگاه شما
3- وجود باگ در برنامه
مورد اول که مربوط به اتصال اینترنت هست رو نمیشه کاری کرد و وقتی خطایی رخ میده باید مجدداً تلاش کرد.
اما برای کشف مواردی که مربوط به هاست شما یا وجود اشکال در نرم افزار هستن، لازمه که همکاری دوطرفهای با هم داشته باشیم.
ما ارائهی پشتیبانی به شما رو وظیفهی خودمون میدونیم و لازمهاش اینه که از خطاهای پیش اومده در حین کار مطلع بشیم.
به همین خاطر ازتون تقاضا داریم که همیشه از آخرین نسخهی نرم افزار استفاده کنید و حتماً خطاها رو به ما اطلاع بدین.
با سپاس از همکاری شما
برای دانلود آخرین نسخهی نرم افزار مدیریت محصولات پرستاشاپ (PPM) + فایلهای وب سرویس به صفحهی معرفی محصول در فروشگاه سیستمیها مراجعه بفرمایید.
برای به روز رسانی کافیست، فایل دانلود شده را جایگزین فایل فعلی (در محل نصب نرم افزار) کنید.
سلام همکاران عزیز!
این پست، مهمترین مطلبیه که تا حالا برای به روز رسانی نرم افزار مدیریت محصولات پرستاشاپ منتشر شده.
لطفاً حتماً مطالعه بفرمایید.
آپلود تصاویر، قبل از وارد سازی محصولات
جهت بررسی خطای 500 هنگام آپلود تصاویر، لطفاً فایل file_extractor.php رو در پوشهی وب سرویس در هاست فروشگاه آپلود کنید تا جایگزین فایل فعلی بشه (این فایل به دانلودهای حساب کاربری شما اضافه شد).
اگر 100% اوقات در آپلود تصاویر با خطا مواجه میشید ممکنه کتابخانهی Zip Archive در هاست شما فعال نباشه. در این صورت حتماً به ما اطلاع بدین تا اقدامات لازم رو انجام بدیم.
اما اگر آپلود تصاویر به طور متناوب با خطا مواجه میشه ممکنه به دلیل زیاد بودن حجم فایل تصاویر باشه.
یکی از مدیران محترم آی پرستا نکتهی جالبی رو یادآوری کردن: اصل تصاویری که شما برا محصولات آپلود میکنید در هاست باقی میمونه تا پرستاشاپ در هنگامِ بازسازیِ اندازههایِ مختلفِ تصاویرِ محصولات، از اون فایل اصلی استفاده کنه.
پس بهتره که تصاویر رو قبل از آپلود کردن، بهینه کنید.
با مراجعه به لینک زیر میتونید یک نرم افزار کاملاً رایگان و فارسی برای بهینه سازی تصاویر محصولات دریافت کنید:
http://fasleaval.com/?p=2146
به روز رسانی محصولات
یکی از علتهای بروز خطای 500 هنگام به روز رسانی محصولات، اینه که اطلاعات نامعتبر هستند.
مثلاً به جای عدد، متن وارد کرده باشید یا URL آشنا معتبر نباشه، یا نام محصول خالی باشه و...
برای این که نرم افزار به جای اعلام خطای 500، این موارد رو نمایش بده باید فایل db.php رو در پوشهی وب سرویس در هاست فروشگاه آپلود کنید تا جایگزین فایل فعلی بشه (این فایل به دانلودهای حساب کاربری شما اضافه شد).
به زودی: اجرا نشدن نسخههای قدیمی
به دلیل تغییراتی که در سرور دادیم قرار بود که از نسخه 2.3.7.1 دیگه نسخههای قدیمی اجرا نشن.
فعلاً این کار رو به تعویق انداختیم تا تمام همکاران گرامی این پست رو مطالعه کنن.
چرا باید به روز رسانی کنیم؟
خطاهایی که پیش میاد 3 دسته هستند:
1- به دلیل مشکلات در اتصال اینترنت
2- تنظیمات هاست فروشگاه شما
3- وجود باگ در برنامه
مورد اول که مربوط به اتصال اینترنت هست رو نمیشه کاری کرد و وقتی خطایی رخ میده باید مجدداً تلاش کرد.
اما برای کشف مواردی که مربوط به هاست شما یا وجود اشکال در نرم افزار هستن، لازمه که همکاری دوطرفهای با هم داشته باشیم.
ما ارائهی پشتیبانی به شما رو وظیفهی خودمون میدونیم و لازمهاش اینه که از خطاهای پیش اومده در حین کار مطلع بشیم.
به همین خاطر ازتون تقاضا داریم که همیشه از آخرین نسخهی نرم افزار استفاده کنید و حتماً خطاها رو به ما اطلاع بدین.
با سپاس از همکاری شما
برای دانلود آخرین نسخهی نرم افزار مدیریت محصولات پرستاشاپ (PPM) + فایلهای وب سرویس به صفحهی معرفی محصول در فروشگاه سیستمیها مراجعه بفرمایید.
برای به روز رسانی کافیست، فایل دانلود شده را جایگزین فایل فعلی (در محل نصب نرم افزار) کنید.