2017/06/06، 03:25 PM
به گزارش پایگاه خبری خدمات بانکی ، معاون بانکداری الکترونیکی بانکداری آینده اعلام کرد: «این محصول اولین محصول قابل ارائه برای مشتریان حقوقی است که قابلیت تعریف تشریفات مختلف پرداخت را دارد.»
البته این محصول مختص مشتریان حقوقی نیست، بلکه مشتریان حقیقی بانک و دارندگان حسابهای مشترک میتوانند؛ از این محصول نوآورانه بانک آینده بهره ببرند.
این محصول برای اولین بار شهریور ماه سال1395به بهرهبرداری رسید؛ اما بانک آینده تاکنون آن را اعلام عمومی ننموده است. عبدالرضاشریفی حسینی، دلیل این رویکرد بانک آينده را طی کردن کامل دوره آزمایشی این طرح عنوان کرد و گفت: «کیلید یک محصول نوآورانه است و ما تصمیم داشتیم زمانی آن را به بازار به صورت کامل معرفی کنیم که برای ذائقه تمام مشتریان بانک، جذاب بوده و رعایت نکات امنیتی لازم بشود. از همین رو، تا حدودی دوره پایلوت این محصول، طولانی شد. در این مدت از تمامی بازخوردهای مشتریان استفاده کردیم و هماکنون این محصول نیازهای طیف وسیعی از مشتریان را پوشش میدهد.»
کیلید، محصولی طراحی شده برای مشتریان حقوقی و حقیقی و یا حساب مشترک است که از خدمات سپرده استفاده میکنند. این محصول قابلیت شخصی سازی بسته به نیاز هر مشتری و کسب وکارهای مختلف را دارد و با توجه به قابلیتهای در نظر گرفته شده در این سامانه، به سادگی فرایندهای مالی یک شرکت را بهینه خواهدکرد.
کیلید، این قابلیت را دارد که متناسب با تعاریف مختلف در شرکتهای مختلف برای امضای اسناد مالی سقف مشخص تعیین شود و افراد تعریف شده در سامانه امکان امضای الکترونیکی با اثر انگشت و یا بدون آن و صدور دستور پرداخت را داشته باشند.
هرچند مشتریان این سامانه میتوانند؛ از این برنامه روی دسکتاپ و تلفن همراه خود بهرهمند شوند واسط کاربری این محصول روی وب کاملا مشابه نسخه تلفن همراه است و کاربر میتواند؛ عملیات خود را از طریق نسخه وب به نتیجه برساند، دستور پرداخت یا امضا فقط از طریق تلفن همراه امکان پذیر است؛ چر اکه امنیت این تراکنش با اثر انگشت روی موبایل تعریف میشود.معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده در پاسخ به این سوال که چه نوع کسب و کارهایی میتوانند؛ از این سامانه استفاده کنند، گفت: «از این قابلیت میتوان در تمام کسب وکارها بهره برد و امکان اتصال به کلیه سیستمهای مالی را دارد، در شرایط فعلی به دلیل آمادگی شرکت پیمانکار و اعلام آمادگی این شرکت سیستم مالی شرکت مذکور به این برنامه متصل است. البته مقدمات اتصال سه شرکت دیگر برای اتصال به این سامانه در حال پیادهسازی است. بانک آینده آماده است تا این خدمت را به تمام شرکتهای فعال در این حوزه ارائه دهد.»
دراین فرایند، دستور پرداخت از سیستم مالی به سیستم خزانهداری انتقال پیدا کرده و پس از مشخص شدن منبع پرداخت هزینه، دستور پرداخت به منظور تایید صاحبان امضا، به سامانه کیلید ارسال میشود.یکی از قابلیتهای اصلی این سامانه این است که لازم نیست؛ فرد تنظیم¬کننده سند پرداخت در بانک آینده حساب داشته یا به نوعی شناسه حساب بانک را دارا باشد. ابزار شناسایی برای سامانه کیلید، کد ملی کاربر است. در سامانههایی که در شرایط فعلی در بازار وجود دارد علاوه بر این که امکان شخصی سازی بسته به نیاز مشتری در سیستم وجود ندارد؛کلیه طرفها نیز باید حتما در بانک خاصی حساب داشته باشند.این محصول خاص کسب وکارهای بزرگ نیست، بلکه بستر مناسبی را برای کسب وکارهای کوچک نیز فراهم میکند تا با استفاده از فضای ابری، بسیاری از فرایندهای مالی خود را بهینه کنند. هماکنون با توجه به تعاملی که میان بانک آينده و شرکت پیمانکار شکل گرفته؛ کسب وکارهای کوچک نیز میتوانند؛ از طریق فضای ابری با هزینه بسیار کم از سیستمهای مالی و اداری مرتبط بهره برده و از تمامی قابلیتهای کیلید نیز استفاده کنند.
بانک آینده با ارائه مجموعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی و محصولات نوآورانه مانند پیشخوان مجازی، سامانه هدف، ایران کارت و… در این حوزه، به عنوان بانکی پیشرو عمل کرده است. این محصول جدید در حوزه تلفن همراه نیز سبد محصولات بانک آینده را در جهت ارزشآفرینی برای مشتریان تکمیل میکند.
البته این محصول مختص مشتریان حقوقی نیست، بلکه مشتریان حقیقی بانک و دارندگان حسابهای مشترک میتوانند؛ از این محصول نوآورانه بانک آینده بهره ببرند.
این محصول برای اولین بار شهریور ماه سال1395به بهرهبرداری رسید؛ اما بانک آینده تاکنون آن را اعلام عمومی ننموده است. عبدالرضاشریفی حسینی، دلیل این رویکرد بانک آينده را طی کردن کامل دوره آزمایشی این طرح عنوان کرد و گفت: «کیلید یک محصول نوآورانه است و ما تصمیم داشتیم زمانی آن را به بازار به صورت کامل معرفی کنیم که برای ذائقه تمام مشتریان بانک، جذاب بوده و رعایت نکات امنیتی لازم بشود. از همین رو، تا حدودی دوره پایلوت این محصول، طولانی شد. در این مدت از تمامی بازخوردهای مشتریان استفاده کردیم و هماکنون این محصول نیازهای طیف وسیعی از مشتریان را پوشش میدهد.»
کیلید، محصولی طراحی شده برای مشتریان حقوقی و حقیقی و یا حساب مشترک است که از خدمات سپرده استفاده میکنند. این محصول قابلیت شخصی سازی بسته به نیاز هر مشتری و کسب وکارهای مختلف را دارد و با توجه به قابلیتهای در نظر گرفته شده در این سامانه، به سادگی فرایندهای مالی یک شرکت را بهینه خواهدکرد.
کیلید، این قابلیت را دارد که متناسب با تعاریف مختلف در شرکتهای مختلف برای امضای اسناد مالی سقف مشخص تعیین شود و افراد تعریف شده در سامانه امکان امضای الکترونیکی با اثر انگشت و یا بدون آن و صدور دستور پرداخت را داشته باشند.
هرچند مشتریان این سامانه میتوانند؛ از این برنامه روی دسکتاپ و تلفن همراه خود بهرهمند شوند واسط کاربری این محصول روی وب کاملا مشابه نسخه تلفن همراه است و کاربر میتواند؛ عملیات خود را از طریق نسخه وب به نتیجه برساند، دستور پرداخت یا امضا فقط از طریق تلفن همراه امکان پذیر است؛ چر اکه امنیت این تراکنش با اثر انگشت روی موبایل تعریف میشود.معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده در پاسخ به این سوال که چه نوع کسب و کارهایی میتوانند؛ از این سامانه استفاده کنند، گفت: «از این قابلیت میتوان در تمام کسب وکارها بهره برد و امکان اتصال به کلیه سیستمهای مالی را دارد، در شرایط فعلی به دلیل آمادگی شرکت پیمانکار و اعلام آمادگی این شرکت سیستم مالی شرکت مذکور به این برنامه متصل است. البته مقدمات اتصال سه شرکت دیگر برای اتصال به این سامانه در حال پیادهسازی است. بانک آینده آماده است تا این خدمت را به تمام شرکتهای فعال در این حوزه ارائه دهد.»
دراین فرایند، دستور پرداخت از سیستم مالی به سیستم خزانهداری انتقال پیدا کرده و پس از مشخص شدن منبع پرداخت هزینه، دستور پرداخت به منظور تایید صاحبان امضا، به سامانه کیلید ارسال میشود.یکی از قابلیتهای اصلی این سامانه این است که لازم نیست؛ فرد تنظیم¬کننده سند پرداخت در بانک آینده حساب داشته یا به نوعی شناسه حساب بانک را دارا باشد. ابزار شناسایی برای سامانه کیلید، کد ملی کاربر است. در سامانههایی که در شرایط فعلی در بازار وجود دارد علاوه بر این که امکان شخصی سازی بسته به نیاز مشتری در سیستم وجود ندارد؛کلیه طرفها نیز باید حتما در بانک خاصی حساب داشته باشند.این محصول خاص کسب وکارهای بزرگ نیست، بلکه بستر مناسبی را برای کسب وکارهای کوچک نیز فراهم میکند تا با استفاده از فضای ابری، بسیاری از فرایندهای مالی خود را بهینه کنند. هماکنون با توجه به تعاملی که میان بانک آينده و شرکت پیمانکار شکل گرفته؛ کسب وکارهای کوچک نیز میتوانند؛ از طریق فضای ابری با هزینه بسیار کم از سیستمهای مالی و اداری مرتبط بهره برده و از تمامی قابلیتهای کیلید نیز استفاده کنند.
بانک آینده با ارائه مجموعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی و محصولات نوآورانه مانند پیشخوان مجازی، سامانه هدف، ایران کارت و… در این حوزه، به عنوان بانکی پیشرو عمل کرده است. این محصول جدید در حوزه تلفن همراه نیز سبد محصولات بانک آینده را در جهت ارزشآفرینی برای مشتریان تکمیل میکند.