امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع نمایشگاه برای غرفه سازی
#1
انواع نمایشگاه برای غرفه سازی:
انواع نمایشگاه برای غرفه سازی به دسته های زیر تقسیم میشوند:
• نمایشگاه عمومی
در این نوع نمایشگاه انواع کالاهای مصرفی و سرمایه ای در معرض دید عموم قرار میگیرد و ممکن است در سطح منطقه ای ، کشوری و بین المللی برگزار گردد.
• نمایشاه تخصصی
در این نوع نمایشگاه ها یک سری کالا ها و یا فناوری های خاص و برای مصرف کنندگان خاص ارائه می شود و مخاطبین آن معمولا متخصصین و دانشجویان مرتبط با آن صنعت و خدمات هستند. منبع : هزینه طراحی غرفه های نمایشگاهی
• نمایشگاه اختصاصی
از دیگر انواع نمایشگاه برای غرفه سازی نوع اختصاصی است که جهت ارایه محصولات داخلی در کشورهای دیگر برگزار میگردد و هدف از برگزاری آن تقویت و بهبود روابط تجاری میان دوکشور مبدا و سایر کشورهاست. برگزاری این نوع نمایشگاه نیازمند تبلیغات پرهزینه ای است.
• نمایشگاه اکسپو
این نوع نمایشگاه بیشتر جنبه ی نمایشی دارد و به  اهداف  انسانی و اجتماعی و فرهنگ توجه بسیاری می شود. در این نمایشگاه براساس موضوع خاص و انتحاب شده کشورها و شرکت کنندگان به طراحی غرفه سازی براساس موضوع و تم انتخاب شده می پردازند و توانمندی علمی، فنی، معماری، فرهنگ و تاریخی خود را به نحوی مقتضی و زیبا به چالش میکشند.
• نمایشگاه عرضه مستقیم کالا
شاید بتوان گفت که این نمایشگاه ها از رده خارج شده هستند و بیشتر جنبه ی جشنواره ی فروش به حساب می آیند و در آن کالاهای مصرفی شهروندان با هزینه ی کمتر در معرض عموم قرار میگیرند و به فروش می رسند. مانند نمایشگاه پوشاک،کتاب و لوازم مصرفی و …
• نمایشگاه مجازی
این نوع نمایشگاه ها با استفاده از اینترنت و فناوری های نوین و به صورت مجازی برگزار میگردد . از لحاظ هزینه ی کم  برگزاری،عدم زمانبندی و ساخت و ساز و در دسترس بودن همگانی دارای مزیتهایی است اما باید به این نکته توجه کرد که بازرگانان و صنعتگران نیاز به دیدن کالا و بررسی مستقیم و مذاکره رودررو دارند.
پاسخ
roseتشکر شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان