روند برنامه ریزی برای غرفه های نمایشگاهی - نسخهی قابل چاپ +- سیستمیها (http://forums.systemiha.ir) +-- انجمن: عرفان (http://forums.systemiha.ir/forumdisplay.php?fid=8) +--- انجمن: تجربه های شخصی بچه های انجمن (http://forums.systemiha.ir/forumdisplay.php?fid=20) +--- موضوع: روند برنامه ریزی برای غرفه های نمایشگاهی (/showthread.php?tid=990) |
روند برنامه ریزی برای غرفه های نمایشگاهی - youka - 2017/10/04 غرفه سازی نمایشگاهی و چگونگی برنامه ریزی آن : برنامه ریزی غرفه را هر چه زودتر شروع کنید و یک نفر را مسئول رسیدگی به برنامه کنید. بودجه ای تعیین کنید که هزینه ی واقعی برگزاری نمایشگاه را نشان می دهد. نمایشگاهی با اندازه ای مناسب و مطابق با بودجه و اهداف بازاریابی خود انتخاب کنید. نمایشگاه ها گران هستند، ولی بازگرداندن سرمایه کار زیاد سختی نیست. “بسازیدش و آن ها خواهند آمد” – این باید شعار شما هنگام طراحی غرفه سازی نمایشگاهی باشد. اگر غرفه های نمایشگاهی با طراحی خوب داشته باشید، احتمال جذب مشتری، فروش، بدست آوردن رابط و بطور کلی شناخته شدن برندتان بیشتر است. به غرفه های نمایشگاهی به چشم عالم صغیر تجارت تان نگاه کنید. برنامه ریزی و تعیین بودجه غرفه سازی بهتر است که از قبل برنامه ریزی کنید. یک نفر را مسئول برنامه ریزی غرفه و زمان بندی کنید. یک نفر دیگر را مسئول تعیین بودجه و اهداف بازاریابی کنید. این فرد باید هزینه ی اجاره یا خرید غرفه های نمایشگاهی ، تجهیزات جانبی مثل قفسه ها و همچنین سفر را محاسبه کند. هزینه ی سفر بسته به مکان و مدت اقامت متغیر است. منبع : اصول چیدمان طراحی غرفه اگر تصمیم به اجاره دارید باید بودجه را بدین شکل تقسیم کنید: %۲۵ به اجاره ی فضای غرفه های نمایشگاهی %۲۰ به طراحی و گرافیک غرفه های نمایشگاهی %۱۵ به برق، تمیزکاری و هزینه بارگیری و بار اندازی %۱۰ به ارسال مواد و تجهیزات غرفه سازی به غرفه های نمایشگاهی %۱۰ به کیت مطبوعات و تبلیغات غرفه های نمایشگاهی %۲۰ به کارمندان، سفر و دیگر هزینه ها |