انواع نمایشگاه برای غرفه سازی - نسخهی قابل چاپ +- سیستمیها (http://forums.systemiha.ir) +-- انجمن: عرفان (http://forums.systemiha.ir/forumdisplay.php?fid=8) +--- انجمن: تجربه های شخصی بچه های انجمن (http://forums.systemiha.ir/forumdisplay.php?fid=20) +--- موضوع: انواع نمایشگاه برای غرفه سازی (/showthread.php?tid=823) |
انواع نمایشگاه برای غرفه سازی - youka - 2017/08/01 انواع نمایشگاه برای غرفه سازی: انواع نمایشگاه برای غرفه سازی به دسته های زیر تقسیم میشوند: • نمایشگاه عمومی در این نوع نمایشگاه انواع کالاهای مصرفی و سرمایه ای در معرض دید عموم قرار میگیرد و ممکن است در سطح منطقه ای ، کشوری و بین المللی برگزار گردد. • نمایشاه تخصصی در این نوع نمایشگاه ها یک سری کالا ها و یا فناوری های خاص و برای مصرف کنندگان خاص ارائه می شود و مخاطبین آن معمولا متخصصین و دانشجویان مرتبط با آن صنعت و خدمات هستند. منبع : هزینه طراحی غرفه های نمایشگاهی • نمایشگاه اختصاصی از دیگر انواع نمایشگاه برای غرفه سازی نوع اختصاصی است که جهت ارایه محصولات داخلی در کشورهای دیگر برگزار میگردد و هدف از برگزاری آن تقویت و بهبود روابط تجاری میان دوکشور مبدا و سایر کشورهاست. برگزاری این نوع نمایشگاه نیازمند تبلیغات پرهزینه ای است. • نمایشگاه اکسپو این نوع نمایشگاه بیشتر جنبه ی نمایشی دارد و به اهداف انسانی و اجتماعی و فرهنگ توجه بسیاری می شود. در این نمایشگاه براساس موضوع خاص و انتحاب شده کشورها و شرکت کنندگان به طراحی غرفه سازی براساس موضوع و تم انتخاب شده می پردازند و توانمندی علمی، فنی، معماری، فرهنگ و تاریخی خود را به نحوی مقتضی و زیبا به چالش میکشند. • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شاید بتوان گفت که این نمایشگاه ها از رده خارج شده هستند و بیشتر جنبه ی جشنواره ی فروش به حساب می آیند و در آن کالاهای مصرفی شهروندان با هزینه ی کمتر در معرض عموم قرار میگیرند و به فروش می رسند. مانند نمایشگاه پوشاک،کتاب و لوازم مصرفی و … • نمایشگاه مجازی این نوع نمایشگاه ها با استفاده از اینترنت و فناوری های نوین و به صورت مجازی برگزار میگردد . از لحاظ هزینه ی کم برگزاری،عدم زمانبندی و ساخت و ساز و در دسترس بودن همگانی دارای مزیتهایی است اما باید به این نکته توجه کرد که بازرگانان و صنعتگران نیاز به دیدن کالا و بررسی مستقیم و مذاکره رودررو دارند. |