آموزش برطرف کردن اخطارهای گوگلپلی و آشنایی با آن 1 - نسخهی قابل چاپ +- سیستمیها (http://forums.systemiha.ir) +-- انجمن: عرفان (http://forums.systemiha.ir/forumdisplay.php?fid=8) +--- انجمن: تجربه های شخصی بچه های انجمن (http://forums.systemiha.ir/forumdisplay.php?fid=20) +--- موضوع: آموزش برطرف کردن اخطارهای گوگلپلی و آشنایی با آن 1 (/showthread.php?tid=542) |
آموزش برطرف کردن اخطارهای گوگلپلی و آشنایی با آن 1 - youka - 2017/04/27 گوگلپلی به عنوان اولین، بزرگترین و معتبرترین مرجع برای دریافت اپلیکیشنهای مختلف در گوشیهای اندرویدی میباشد. شما میتوانید به هر نرمافزار و بازی اندرویدی در گوگلپلی دست یابید و توصیه ما نیز همیشه بر این بوده است که نرمافزارها و بازیهای اندرویدی خود را مراجع معتبر دریافت کنید و اکیداً از دریافت فایل و اپلیکیشن از سایتها و منابع ناشناس (مثل تلگرام) خودداری کنید.اما کار با گوگلپلی هر از گاهی مشکلاتی را هم به همراه دارد که از مهمترین آنها میتوان به دادن اخطارهایی با کدها مختلف اشاره نمود. در این مقاله میخواهیم شما را با اخطارهای گوگلپلی آشنا کرده و چگونگی برطرف کردن اخطارهای آن را آموزش دهیم.این مطلب برگرفته از سایت آموزش تعمیر موبایل است . - اخطار "Error Processing Purchase DF-BPA-09" در گوگلپلی: بیشتر زمانی با این اخطار مواجه میشوید که قصد دانلود کردن یک اپلیکیشن خاصی را دارید. در صورت مواجه شدن با اخطار "Error Processing Purchase DF-BPA-09" میتوانید طبق آموزش زیر عمل کنید. 1. ابتدا به بخش "Settings" بروید. 2. در بخش تنظیمات، به دنبال قسمت "اپلیکیشنها" با نام "Apps" یا "Application Manager" بروید. 3. سپس به سربرگ "All" بروید. 4. در لیست ظاهر شده باید گزینه "Google Services Framework" را انتخاب کنید. 5. اینک کافیست گزینه "Clear Data" را انتخاب نموده و دادههای سرویس گوگل را حذف نمایید. در صورتی که مجدداً مشکلتان برطرف نشد، میتوانید از طریق کامپیوتر نرمافزار موردنظر را دانلود کرده و سپس به دستگاه اندرویدی خود انتقال دهید. - اخطار شماره 194 یا "Error 194" در گوگلپلی: اگر قصد دانلود یک بازی یا نرمافزاری را داشته باشید، احتمالاً با خطای "Error 194" مواجه میشوید. برای برطرف کردن این خطا نیز میتوانید مطابق آموزش زیر عمل کنید: 1. وارد "تنظیمات" گوشی شوید. 2. در بخش تنظیمات، به دنبال قسمت "اپلیکیشنها" با نام "Apps" یا "Application Manager" بروید. 3. سپس به سربرگ "All" بروید. 4. در لیست ظاهر شده باید گزینه "Google Play Store" را انتخاب کنید. 5. اینک باید روی گزینه "Force Stop" ضربه بزنید. 6. سپس "Clear Data" را انتخاب نمایید. حال باید مراحلی را برای حذف دادههای بخش "Google Play Services" انجام دهیم: مراحل 1 تا 6 را مطابق آموزش فوق عمل کنید، اما در مرحله 4 به جای "Google Play Store" باید گزینه "Google Play Services" را انتخاب کنید. - اخطار شماره 495 یا "Error 495" در گوگلپلی: 1. وارد "تنظیمات" گوشی شوید. 2. در بخش تنظیمات، به دنبال قسمت "اپلیکیشنها" تحت نام "Apps" یا "Application Manager" بروید. 3. سپس به سربرگ "All" بروید. 4. در لیست ظاهر شده باید گزینه "Google Play Store" را انتخاب کنید. 5. سپس "Clear Data" را انتخاب نمایید. حال باید مراحلی را هم برای پاک کردن دادههای بخش "Google Services Framework" انجام دهیم: 1. به عنوان مرحله اول باید وارد "Settings" شوید. 2. به سراغ بخش "Application Manager" یا "Apps" بروید. 3. سپس به سربرگ "All" بروید. 4. در لیست ظاهر شده، گزینه "Google Services Framework" را انتخاب کنید. 5. با لمس کردن گزینه "Clear Data"، دادههای "Google Services Framework" حذف خواهد شد. بعد از انجام مراحل فوق، کافیست یکبار اکانت گوگل خود را از دستگاه حذف نموده و سپس دستگاه را ریستارت کنید. پس از آن میتوانید مجدداً وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. |