امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی
#1
فضا
طراحی سه بعدی غرفه تان می تواند به همان اندازه گرافیک هنگامی مهّم شود که در جهت جلب توجه در نمایشگاه به کار آید. یک قیاس می آوریم، برای چند لحظه فکر کنید که چرا بیشتر مردم توجه شان به نگاه به ماشین های اسپرت گران قیمت در خیابان جلب می شود. زیرا به خاطر رنگ قرمز ماشین است؟ به طور یقین بله، امّا طراحی بدنه براق آن و در جایی که درب به طور عمودی باز می شود هم جلب توجه می کند. اینجا هست که چگونه غرفه تان را از یک سه دیواری و میز تبدل به چیزی بیشتر نمائید.
• هنگامی که به سرمایه گذاری در طراحی غرفه می¬رسید خسیس نباشید (طرح بندی)
• اگر چه هزینه همیشه فاکتور خواهد بود، بازگشت بالقوه در مورد سرمایه گذاری که غرفه ای با طراحی عالی داشته است و چیزی دارد که مردم درباره اش صحبت کنند را نادیده نگیرید. تمرکز روی «کیفیت نه کمیت» را با سرمایه گذاری بیشتر بوده طراحی و تقلیل تعداد نمایشگاه هایی که شرکت می کنید را در نظر بگیرید تا روی ارائه و هزینه های سفر صرفه جویی نمائید.
• تسهیلات تکنولوژی ارزان بسازید.این مطلب برگرفته از سایت غرفه سازی نمایشگاهی است .
• در پست قبلی، پیشنهاد کردیم تا مسیری را به بازدید کنندگان نشان دهید که در غرفه تان گوشی خود را شارژ نمایند. چرا به آنها wifi رایگان هم ارائه نمی کنید تا وقتی منتظر هستند از آن استفاده کنند. بهتر این که حتی یک کد QR را بعد از قسمت شارژ گوشی بگذارید بقدری که بتوانند در این اثناء به وب سایت شما هم وصل شوند. فراهم نمودن این تسهیلات احتمالاً وقتی شارژ موبایل بدون سیم معمول تر شود ساده تر می گردد.
• از مواد واقعی مثل چوب در هر جایی که ممکن است استفاده نمائید.
• این مواد آهنگ گرمی را به فضا داده و سندیت و اعتبار را به غرفه تان می بخشند.
• روشی سودمند گرایانه را برای فضاهای ملاقات خصوصی اتخاذ نمائید.
• عقیده خوبی که برای ملاقات ها آماده شوید. طراحی یک فضای نیمه خصوصی مثل یک سالن کوچک که همچنین بتوان در سرتاسر دوره نمایشگاه از آن جهت استفاده بازدید کنندگان به منظور شارژ موبایل استفاده کنند را در نظر داشته باشید.
• از مؤلفه های فیزیکی جهت تکمیل گرافیک های غرفه و بالعکس استفاده کنید.
• این طور نمونه، قضیه یا طاقچه ای ک روی دیوار پشتی ساخته شده باشد و با گرافیک تان در آنجا ترکیب شده باشد یا داشتن پنکه هایی تا جریان هوا را در بالای غرفه تان به جریان بیاندازد. صفحه های نمایش دیجیتال ساده می تواند دیوارهای اضافه ای را جهت هدایت بازدید کنندگان از میان غرفه شکل دهد.
روشنایی را فراموش نکنید
جدا از اینکه سادگی غرفه را خوشایند می نمایند، روشنایی می تواند توجه را به قسمت های منحصر به فرد معماری غرفه یا گرافیک تان جلب نماید. چراغ های LED را می توان در اطراف لبه گرافیک ها به طور مثال جاساز نمود تا نور پس زمینه ثابتی را بدون تداخل با عرضه سرتاسری فراهم آورد. در جمع بندی، به خاطر سپردن این که یک کارمند غرفه با انگیره ی بالا و آموزش دیده که می تواند هر نوع حادثه بد در نمایشگاه از جمله طراحی ضعیف غرفه را اداره نماید، مهّم است. اگر شما مطلقاً تصمیمات بودجه بندی مشکلی گرفته اید، سرمایه گذاری روی مردم را در اولویت قرار دهید. فقط به خاطر بسپارید که جادوی واقعی وقتی رخ می دهد که به مردم درست منابع درست داده شود. یک غرفه خوب قطعاً منبع درست برای هر تیمی است.
پاسخ
roseتشکر شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان