سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: روند برنامه ریزی برای غرفه های نمایشگاهی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
غرفه سازی نمایشگاهی و چگونگی برنامه ریزی آن :
برنامه ریزی غرفه را هر چه زودتر شروع کنید و یک نفر را مسئول رسیدگی به برنامه کنید.
بودجه ای تعیین کنید که هزینه ی واقعی برگزاری نمایشگاه را نشان می دهد.
نمایشگاهی با اندازه ای مناسب و مطابق با بودجه و اهداف بازاریابی خود انتخاب کنید.
نمایشگاه ها گران هستند، ولی بازگرداندن سرمایه کار زیاد سختی نیست.
“بسازیدش و آن ها خواهند آمد” – این باید شعار شما هنگام طراحی غرفه سازی نمایشگاهی باشد. اگر غرفه های نمایشگاهی با طراحی خوب داشته باشید، احتمال جذب مشتری، فروش، بدست آوردن رابط و بطور کلی شناخته شدن برندتان بیشتر است. به غرفه های نمایشگاهی به چشم عالم صغیر تجارت تان نگاه کنید.
برنامه ریزی و تعیین بودجه غرفه سازی
بهتر است که از قبل برنامه ریزی کنید. یک نفر را مسئول برنامه ریزی غرفه و زمان بندی کنید. یک نفر دیگر را مسئول تعیین بودجه و اهداف بازاریابی کنید. این فرد باید هزینه ی اجاره یا خرید غرفه های نمایشگاهی ، تجهیزات جانبی مثل قفسه ها و همچنین سفر را محاسبه کند. هزینه ی سفر بسته به مکان و مدت اقامت متغیر است. منبع : اصول چیدمان طراحی غرفه
اگر تصمیم به اجاره دارید باید بودجه را بدین شکل تقسیم کنید:
%۲۵ به اجاره ی فضای غرفه های نمایشگاهی
%۲۰ به طراحی و گرافیک غرفه های نمایشگاهی
%۱۵ به برق، تمیزکاری و هزینه بارگیری و بار اندازی
%۱۰ به ارسال مواد و تجهیزات غرفه سازی به غرفه های نمایشگاهی
%۱۰ به کیت مطبوعات و تبلیغات غرفه های نمایشگاهی
%۲۰ به کارمندان، سفر و دیگر هزینه ها