سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: هشت مورد مهم در دکوراسیون اداری 2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با انجمن هنر محلی ارتباط برقرار کنید
هرگز شده به داخل اداره ای قدم بگذارید و به پوسترهای قدیمی ها که روی دیوار گچ کاری شده اند پوزخند بزنید؟ ما هم همینطور ـ اگر که تنها گزینه چیدمان باشد توضیح می دهیم به یک دیوار خالی زل بزنیم.
خوشبختانه، گزینه های خلاقانه زیادی موجود است: در نظر داشته باشید که هنرمندان محلی را دعوت نمائید کار هنری شان را در اداره تان نشان بدهند. افزودن رنگ و سبک به دفترتان شیوه ای عالی است در صورتی که به هنرمندان فضایی بدهید تا کار خود را به کارفرما، مشتری و بازدید کنندگان به طور مورد نشان بدهند و بسته به روشی که شما دوست دارید، به شما مسیری آماده ارائه دهند تا پیام بازایابی شرکت خود را به تمام شنوندگان جدید بسط دهید.
از موارد ارگونومی (علم و تمونولژی ایمنی) چشم پوشی نکنید
سندرم تونل کارپال، کمردرد و خستگی چشم می توانند ریزیش بهره وری بالایی برای شما و کارکنانتان باشد. به همین دلیل است که چرا طراحی ارگونومی فقط هزینه تجاری نیست ـ سرمایه گذاری است که می تواند برای شما پول زیادی را از این روش ذخیره نماید.
دکوراسیون اداری
اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی این روزها بیش از پیش مطرح و مورد توجه است . هدف اصلی از دکوراسیون ایجاد محیطی زیبا با کاربری بالا است و یکی از انواع دکوراسیون ، دکوراسیون اداری است که همینطور که اسم آن مشخص است باید طراحی دکوراسیون آن با دکوراسیون منزل متفاوت باشد .در دکوراسیون اداری باید چیدمان به نوعی باشد که خلاقیت و کاربری کارمندان را بالا برده و مراجعه کنندگان در آن آرامش بیشتری داشته باشند .
اهمیت طراحی دکوراسیون اداری
همانطور که در مقدمه عنوان شد در طراحی دکوراسیون اداری ، چه دکوراسیون اداری برای فضای کوچک و چه طراحی دکوراسیون اداری مدرن باید چیدمان طوری باشد که ضمن ایجاد فضای اداری و رسمی ، نمایش دهنده فضای صمیمی هم باشد که مراجعه کننده و کارمند در آن احساس آرامش و اطمینان خاطر داشته باشند . شرکتی که نتواند در زمان ورود مشتری احساس خوبی به او منتقل و اطمینان او را جلب کند در آینده هم نخواهد توانست به ادامه همکاری با او هم مطمئن باشد . و این یعنی اهمیت طراحی دکوراسیون ادرای .
استفاده از رنگ در دکوراسیون اداری
برای شروع دکوراسیون اداری باید توجه داشت که محیط شرکتی و اداری دارای نظم و قانون خاصی است و مواد و متریالی که در دکوراسیون اداری به کار میرود باید در راستای نشان دادن همین نظم و قانون باشد . قبل از شروع باید بدانیم برای چه نوع شرکتی باید کار طراحی دکوراسیون را انجام دهیم ؟ دکوراسیون اداری برای فضای کوچک ؟ دکوراسیون اداری شیک ؟ مراجعه کنندگان آن چه نوع افرادی بوده و چه چیزی نیاز دارند ؟ اولین مورد در خصوص دکوراسیون اداری شیک تاکید بر رنگ است . چرا که انتخاب رنگهای به کار رفته در دکوراسیون اداری مخصوصاٌ در طراحی دکوراسیون اداری برای فضای کوچک برای بالا رفتن روحیه و انرژی کارمندان ضروری است . و البته با استفاده از رنگ میتوان فضاها را هم از هم جدا کرد به جای استفاده از پارتیشن .منبع : دکوراسیون اداری
انتخاب مبلمان و متریال
مورد بعدی در دکوراسیون اداری استفاده از مبلمان است که حتماٌ باید از رنگهای تیره مثل قهوه ای و سیاه استفاده شود البته میتوان رنگهایی مثل قرمز را هم به این فضا وارد کرد که آن را زیباتر میکند . از آنجا که در شرکتها رفت و آمد زیاد است جنس متریال به کار رفته در مبلمان هم مهم است . سعی کنید از چرم یا مخمل خیلی ضخیم استفاده کنید . بعد از شکل و رنگ ، استاندارد بودن مبلمان هم مهم است در صورت استاندارد نبودن ، در نشست های طولانی مدت باعث خستگی مراجعه کننده یا کارمندان میشود . مورد بعدی هم که باید در طراحی دکوراسیون اداری به آن توجه کرد استفاده از وسایل و متریال فلزی و قفسه بندی است که در ایجاد نظم و ترتیب در دکوراسیون اداری مهم است .در خاتمه به نقش دیوار و استفاده از گیاهان هم باید اشاره کرد . برای نمایش دکوراسیون اداری شیک و زیبا تزیین و رنگ آمیزی دیوار میتواند محیط اداری شرکت شما را لوکس تر نشان بدهد . و همینطور استفاده از گیاهان باعث ایجاد فضایی پرانرژی و زیبا میشود