سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: موفقیت دربازار کار غرفه سازی نمایشگاهی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
موفقیت در بازار کار غرفه سازی ، طراحی غرفه و ساخت یک غرفه نمایشگاه امروزه اهمیت بسیار زیادی برای اغلب شرکتها دارا میباشد. زیرا با تخصصی شدن نمایشگاهها در سالیان اخیر و خیل شرکتها در هر نمایشگاه با موضوعات مرتبط باعث گردیده است که برخی از شرکتها با یک برنامه ریزی بسیار دقیق حضور پر رنگتری را در یک نمایشگاه از خود به نمایش گذارند و این موضوع تنها به تولیدات آنها مربوط نمیباشد.
اینکه چگونه ارتباط مناسب تر و قوی تری با بازدید کنندگان برقرار کنیم یکی از دغدغه های مدیران فروش میباشد. در واقع اینکه چگونه تدبیری بیاندیشم که درصد بیشتری از بازدید کنندگان را جذب محصولاتمان و فعالیتهایمان کنیم یکی از مهمترین مسائلیست که پیش از حضور در یک نمایشگاه باید به آن اندیشید. برای داشتن بازدید بیشتر از غرفه خود باید تدابیری بیاندیشیم که بیشتر دیده شویم. در واقع باید از اصولی پیروی کنیم که بازدید کنندگان را به غرفه خود جذب کنیم.
طراحي و توليد غرفه نمايشگاه به عنوان يکي از مؤثرترين ابزار تبليغات در معرفي واحدهاي توليدي و خدماتي و امکان ايجاد تعامل و رقابت سازنده همواره مورد تاکيد سياست گذاران کلان اقتصادي، در سطح ملي و بين المللي مي باشد که خود نيازمند برنامه ريزي حرفه اي و اجرای تخصصي است.
برای بسیاری از شرکتها حضور در نمایشگاهها به عنوان اولین و مهمترین اولویت مارکتینگ می باشد. به یقین در صنوف مختلف تعدد شرکتهایی که رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر دارند آنها را به این مسیر رهنمون می نماید که از فرمها و فضاهایی استفاده کنند که این شرکتها را از دیگر رقبا در نظر مشتریان متمایز نماید.منبع : غرفه سازی نمایشگاه ارزان
بنابراین تمامی شرکت ها و سازمان ها برای حضور رقابتی در نمایشگاه ها نیازمند طراحان غرفه می باشد و با توجه به تخصصی شدن نمایشگاه نیاز به طراحان غرفه بسیار روبه رشد می باشد. طراحان غرفه می توانند حتی به صورت مستقل نیز کار نمایند. شرکت های معماری، معماری داخلی، تبلیغاتی و غیره از جمله مراکزی هستند که جذب کننده طراحان غرفه سازی نمایشگاهی و موفقیت در بازار کار غرفه سازی می باشند.