سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: چگونه می‌توانیم از سیاهی زیر چشم خلاص شویم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چگونه می‌توانیم از سیاهی زیر چشم خلاص شویم؟ حلقه سیاه زیر چشم اغلب می‌تواند به علت آلرژی، کمبود خواب، مریضی یا وراثتی باشد. دانستن علت آن می‌تواند کمک به درک چگونگی رهایی از آن شود. به عنوان مثال، اگر به علت آلرژی است شاید نیاز به استفاده از داروهای ضدآلرژی داشته باشید.اگر به دلیل کمبود خواب است شما باید استراحت کافی کنید و یا مقدار کافئین در رژیم غذایی را به منظور استراحت کاهش دهید. در برخی موارد حلقه تیره به علت وراثت است و شما فکر کنید که تقریبا غیر ممکن است که به طور کامل این تیرگی از بین برود. خوشبختانه، شما می‌توانید از چند حقه برای کاهش پف‌کردگی و تغییر رنگ پوست استفاده کنید. در صبح، صورت خود را با آب سرد بشویید که کمک به انقباض رگ‌های خونی می‌کند.
سپس از کرم چشم حاوی رتینول و ویتامین K استفاده کنید. اگر شما به دنبال راه کاملا طبیعی برای رهایی از حلقه زیر چشم می‌گردید، برش‌های خیار، چای کیسه‌ای کافئین‌دار و مکعب یخ را در یک لیف حمام نرم هر روز 10 تا 15 دقیقه زیر چشم قرار دهید. این درمان‌های خانگی می‌تواند شرایط را بدتر کند و برای جلوگیری از این نتایج بهتر است به متخصص زیبایی پوست مراجعه کنید.
شما ممکن است دارای یک بیماری جدی‌تر در پوست باشید. یک رژیم غذایی سالم کمک به ارتقای انرژی شما و رفع بیماری می‌کند، این امر بهترین راه برای کاهش حلقه سیاه زیر چشم است. مقدار فراوانی میوه و سبزیجات بخورید که جلوگیری از کمبود ویتامین می‌تواند بر ظاهر پوست شما تأثیر بگذارد. کاهش مصرف نمک کمک به بهبود ظاهر پوست می‌کند؛ از آنجا که نمک بیش از حد باعث می‌شود آب در مکان‌های نامطلوب نگه داشته شود.
اگر شما احساس بسیار بدی در رابطه با سیاهی زیر چشم دارید، می‌توانید با استفاده از لوازم آرایش خاص کمک به استتار آن کنید. به طور معمول کانسیلرها بیشترین تأثیر در کاهش ظاهر تغییر رنگ پوست می‌گذارند. دقت کنید کانسیلر یک یا دو درجه روشن‌تر از کرم‌پودر شما باشد.