سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: ایده های طراحی غرفه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت کنندگان احتمالاً در مهمانی کودکانه ای که مربوط به آنچه برند شما همه چیزش در مورد آن بازی است نیستند؛ آنها در همان دم به غرفه بعدی خواهند رفت. در اینجا بعضی اطلاعات محرمانه برای مختصر بودن تر، جسورانه تر بودن و مرتبط تر از بقیه ارائه دهندگان وجود دارد
• از کپی شفاف و چشمگیر استفاده کنید تا شلوغی غرفه شایسته شود
• طبق یک قانون بدیهی و سرانگشتی، سعی نمائید تا یک شعار شش لغتی خلق نمائید که خواننده بتوانند در طول سه ثانیه آن را تفسیر نماید. صادق بمایند و آن را خیلی چکیده نکیند، اگر برند جدید و جوانی هستید، اسم برندتان می تواند نسبت به شعار در جایگاه بعدی باشد بطوری که اسم برندتان در نهایت در جلب مردم به غرفه تان مؤثرتر خواهد بود. با بیانی شفاف در مورد اینکه برندتان در چه موردی است، خواهید فهمید که مردمی که در حال داخل شدن به غرفه تان هستند. شرکت کنندگانی اند که واقعاً به محصول / برندتان علاقه مند شده اند
• یک مورد اصلی که شرکت کننده بخاطر بیاورد را انتخاب نمائید
• از شرکت کننده می خواهید پس از نمایشگاه وقتی به غرفه تان فکر می کرد چه چیزی را به یاد بیاورد؟ نقطه عطف شما می توان شما می تواند از نمایشگاهی تا نمایشگاه بعدی تغییر کند. اگر شما در حال وارد نمودن محصول جدیدی به بازار هستید یا مسیر و روش جدیدی را برای حل یک نقطه دردناک دارید، احتمالاً می خواهد آن حقیقت را ارتقاء بخشید
• منتخب خود را بر روی دیوار عقبی نمایش دهید
• دیوار عقبی نقطه کانونی غرفه های با سایز کوچک تا متوسط است. از آن استفاده کنید تا چیزی که می خواهید تماشاچی شما را به خاطر بیاورد را منتقل نماید. غرفه های بزرگتر ممکنه نقاط اضافه ای از منابع یا حتّی دو دیوار عقبی داشته باشند امّا همیشه دیوار پشتی بخش عالی از مستقلات گرافیکی غرفه تان خواهد بود از آن عاقلانه استفاده کنید.
• از گرافیک های دیجیتالی برای سود بیشتر استفاده کنید امّا پیغام را شفاف نگه دارید
• گرافیک های دیجیتالی که بروی پرده های نمایش نشان داده می شوند هنوز به گیرایی و نافذی گرافیک های پرینتی سنتی نیستند. این گرافیک ها می توانند کار بزرگتری را برای جذب توجه با نشان دادن تصاویر در حال عوض شدن انجام دهند، مثل لوگو یا ویدئوهای محصولاتتان در حال کار نمایش ترکیبی و اجرای روی پرده ابزارهای قدرتمندی هستند امّا سعی کنید تا افراد را غرق در آن کنید و روی ارسال یک پیغام قوی تمرکز نمائید.
• کدهای QR را با گرافیک های پرینتی یکپارچه نمائید
• شما می تواند گرافیک های پرینتی سنتی را با وارد نمودن کدهای QR که تصاویر به سبک بارکد هستند و بازدید کنندگان می توانند آنها را با موبایل های هوشمند اسکن نمائید کمی به روزتر نمائید. با اسکن نمودن یک کد، جستجوگر وب موبایل را به صفحه ای بر روی اینترنت مثل وب سایت خودتان، یک توضیح محصول بر خط (آنلاین)، یک تجربه تعاملی یا یوتیوب ارسال می نماید. اطمینان حاصل نمائید که تجربه ای که آنها را هدایت می نماید اثر بسیار بالای دارد.
• تعداد محدودی از تصاویر ثابت را استفاده نمائید
• جدا از لوگوی شرکتی، سعی نمائید تا از استفاده بیش از حد تصاویر ثابت اجتناب نمائید. در مورد اینکه چگونه تصاویر بر روی بیلبوردها مورد استفاده قرار می گیرند فکر کنید. لازم است در آنجا از تصاویری استفاده شود که در یک یا دو ثانیه اثر خود را بر جای گذارند “hit hord” چون که تمام زمانی است یکی از آنها نیست. شما ممکنه تصمیم بگیرید که اصلاً از هیچ تصویری استفاده نکنید.این مطلب برگرفته از سایت ساخت غرفه است .
• از تعداد محدودی رنگ روشن استفاده کنید
• نکته استفاده از حداکثر سه رنگ است. مجدداً، تمرکز روی فهماندن پیغامی ساده در کمترین مقدار زمانی است. به کارگیری مقدار زیاد رنگ می تواند حس شلوغی به غرفه بدهد و پیغام اصلی را مغشوش نماید.
• به فضای خالی احترام بگذارید.
• حساب تخمینی کلی برای گرافیک های طراحی غرفه این است که باید 40% فضای خالی بماند. درست است ـ تقریباً نیمی از فضای گرافیکی تان به خاطر داشته باشد، شما تنها یک شات را می گیرید تا به یاد آوردی باشید. غرفه تان را با اطلاعات نامربوط و فرعی به هم ریخنه نشان ندهید.
• از ارتقاع گرافیکی تام جهت جذب بازدید کنندگان از همه جای نمایشگاه تجاری استفاده کنید.
• شما ممکن به سه نوع گرافیک، بسته به این که تا چه مسافتی شرکت کنندگان می توانند از غرفه تان بایستند نیاز داشته باشید. شعاع عمل متوسط، بلند و کوتاه. شما باید گرافیک های شعاع عمل بالا را تا حد امکان با توجه به محدودیت های آئین نامه نمایشگاه در بالا قرار دهید. گرافیک هایی با شعاع عمل متوسط بالاتر از سطح چشم، حدود 6 تا 8 یا بالاتر از کف، قرار گرفته در حالیکه شعاع عمل کوتاه باید 5 تا 6 پا بالاتر از کف باشد.
• متن خود را خوانا بنویسید.
• فونت های Sans. Serif مثل Helvetica عموماً به نظر می آید که ساده تر خوانده شوند. البته، راهنمایی کسب برندتان بعضی از تصمیمات فونت را بر شما تحمیل می نماید، امّا به خاطر داشته باشد که از 2 یا 3 فونت مختلف به طور همزمان استفاده ننمائید. برای اندازه ی فونت، نکته این است یک اینچ ارتفاع را به فونت برای هر پا دورتر از جایی که تماشا می خواهد ایستاد اضافه نمائید. اگر شما می خواهید که بازدید کنندگان متن را به راحتی از 10 پایی بخوانند 10 اینچ به فونت خود اضافه نمائید.