سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: مقاصد گردشگری شگفت انگیز بدون نیاز به ویزا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برای شما حتما این سوال پیش اومده که چه کشورهایی را بدون ویزا می توان رفت . تنها با خرید بلیط هواپیما عازم سفر شوید و دیگر خبری از مصاحبه‌های طولانی و صرف وقت و هزینه برای دریافت ویزا نیست. اگر بدنبال سفری ناگهانی و ماجراجویانه هستید ،با ما همراه باشید. این مطلب برگرفته از سایت تور است .
مالزی
کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده و جمعیت این کشور ۲۸ میلیون است.
مردم مالزی افرادی بسیار خونگرم و میهمان نواز هستند. با توجه به طبیعت بخشنده این سرزمین ،بومی‌ها که اکثراً مسلمانند دارای اخلاقی خوش و دست و دل باز هستند. ساکنین کشور مالزی از سه نژاد مالایی (۶۰٪)، چینی (۲۷٪)، هندی (۱۲٪) و غیره (۱٪) تشکیل شده‌است و دارای نظم و ترتیب در کارها به شکل کاملاً .اروپایی می‌باشند.در تور مالزی از کلیه ی مکانهای دیدنی بازدید خواهید کرد
اکوادور
اکوادور کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی، با پایتخت کیتو و بزرگترین شهر گوای‎‎اکیل است. جمعیت این کشور ۱۵ میلیون نفر ، زبان رسمی آن اسپانیایی و نظام سیاسی اکوادور جمهوری ریاست‌جمهوری است. این کشور از سال ۱۸۳۰ مستقل شد و پیش از این، بخشی از مستعمرات اسپانیا و جمهوری کلمبیای بزرگ بود.
میکرونزی
میکرونِزی یکی از سه مجمع‌الجزایر بزرگ اقیانوس آرام و از مناطق قاره‌ی اقیانوسیه است. میکرونزی از سوی غرب به فیلیپین، از جنوب غرب به اندونزی، پاپوآ گینه نو و ملانزی، و از سمت شرق و جنوب شرق به پلی‌نزی محدود می‌شود. بخش بزرگی از این منطقه از قدیم تحت سلطه اروپاییان درآمد. گوام، جزایر ماریانای شمالی و جزایر کارولین (که بعداً به ایالات فدرال میکرونزی و پالائو تقسیم شد) در آغاز تحت استعمار اسپانیایی‌ها درآمد. تسلط کامل اروپاییان بر این منطقه اما در پایان سده نوزدهم انجام شد.
نیکاراگوئه
نیکاراگوئه از شمال با هندوراس و از جنوب با کاستاریکا همسایه است. در ساحل شرقی آن دریای کارائیب و در ساحل غربی آن اقیانوس آرام قرار دارد. نزدیک به ۸ درصد از خاک نیکاراگوئه به عنوان پارک ملی و ذخایر زیستی محافظت می‌شود. نیکاراگوئه دارای سه منطقه جغرافیایی متمایز است: دشت‌های کناره اقیانوس آرام، مناطق کوهستانی شمالی- مرکزی و ساحل ماسکیتو، دشت‌های کناره اطلس
ماداگاسکار
در کناره‌های سواحل جنوب شرقی آفریقا، چهارمین جزیره بزرگ جهان، ماداگاسکار واقع‌شده است. با سفر به این کشور در می‌یابید که مناظر دیدنی و شگفت‌انگیز این جزیره تا چه حد همانند فیلم معروف ماداگاسکار است. ماداگاسکار جزیره‌ای بکر، با مناظر طبیعی اعجاب‌انگیز و حیات‌وحشی بی‌نظیر و متنوع است. با سفر به این جزیره می‌توانید شگفتی‌هایی را تجربه کنید که تعداد معدودی از انسان‌ها شانس تجربه آن را دارند. دیدن مناظر زیبای پرواز پرندگان، غار نوردی، غواصی، گردش در جنگل و کایاک سواری در ماداگاسکار لذتی بیشتر از یک سفر گردشگری معمولی دارد.