سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: روش هایی برای استقامت در پروازهای طولانی مدت (بخش دوم)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
۲. راه فرار
اگر می‌خواهید یک پرواز بی عیب و نقص با امکان چند بخش کردن ساعت ‌های پرواز را تجربه کنید به نظر من کار کردن یا نوشتن پروپوزال که فقط سپری کردن ساعت است کمکی نمی کند و طول سفر همچنان اثر خود را بر شما خواهد داشت. شما در واقع می ‌خواهید که ساعات سفر بدون اینکه هیچ ردی از خود بر جای بگذارند ناپدید شوند. می ‌توانید به هدفون و تماشای فیلم‌ های پرفروش هالیوود فکر کنید. انجام یک حجم کاری زیاد نیز کارساز است به هرحال طی یک مسافرت ۱۵ ساعته شما حتما ایمیل‌ ها و تماس‌ های تلفنی خواهید داشت و بنابراین به شما توصیه می‌ کنم که مقداری از کارهایتان را با خود به هواپیما ببرید هرچند وقتی شما به نیمه ساعات این هفت خوان برسید کار کردن هم عذاب آور خواهد شد. در مورد گوش کردن موسیقی و تماشای فیلم کوتاهی نکنید. در استفاده از هدفون ‌های ایرلاین تردید نکنید و تماشای فیلم و استفاده از تلویزیون مستقیم (Direct TV) داخل هواپیما که مستلزم هزینه هستند را از یاد نبرید آیپد خود را که مملو از مطالب مورد علاقه‌تان است حتما همراه داشته باشید. این مطلب برگرفته از سایت تور روسیه است .
۳. از همراه بردن وسایل اضافی اجتناب کنید
تعرفه‌ های هزینه قسمت بار یکی از مواردی است که مسافران را ترغیب می کند وسایل بیشتری با خود به داخل هواپیما بیاورند و در سفرهای طولانی این کار بسیار آزاردهنده است چرا که وقتی چیزی زیر صندلی یا جلوی شما قرار می ‌گیرد به این معناست که بخشی از لگروم (فضای جلوی پا) اشغال می ‌شود و جمع و جور نشستن به مدت ۱۵ تا ۱۶ ساعت بسیار کار دشواری خواهد بود. بیش از میزان لازم با خود وسایل به همراه نبرید تا مجبور نباشید برای فضای خواب بیشتر با انها درگیر شوید.
۴. فقط وسایل ضروری
در پروازهای طاقت فرسا من آدم صبوری نیستم. این طرف آنطرف بردن بالشتک گردن، استفاده از ماسک چشم، گوشگیر، هدفون‌های نویزگیر و غیره هرگز برای من آزاردهنده نیستند مگر در پروازهای طولانی مدت. همانطور که قبلا هم اشاره کردم بهتر است بار کمتری با خود به هواپیما ببرید اما ممکن است بعضی از این ابزارها برای شما نجات دهنده‌ هایی کوچک باشند. بدن و مغز شما از هر کاری که برای آسایش شان انجام دهید سپاسگزار خواهند بود و بسته‌ بندی‌ های نامناسب وسایل و قرار دادن آنها در اطراف صندلی اوضاع این مسافرت ۱۵ ساعته را که در آن باید صدای گریه بچه‌ها، صحبت ‌های خلبان، صدای موتور و گرفتگی عضلات گردنتان را تحمل کنید بدتر خواهد کرد. پس فقط وسایل ضروری را با خود ببرید.
۵. Board relatively rested
هرگز روی سفرهای طولانی به موقعیت خوبی جهت استراحت و خواب حساب باز نکنید. پروازهای طولانی به همان میزان که از دور جذاب به نظر می رسند بی ‌نهایت خسته کننده هستند و تمام طول مسیر آرزوی خواب را بر دل شما می‌‌ گذارند و اگر به هر دلیلی نتوانید بخوابید خیلی اذیت خواهید شد. هر چقدر هم که قبل از سفر استراحت کرده باشید تمایل دارید که در طول یک سفر طولانی کمی چرت بزنید و نصیحت ما به شما این است به محض اینکه خواب به سراغ چشمانتان آمد به سرعت چشم بند و گوشگیر را بزنید و منتظر خواب عمیق بمانید. اگر چند مرحله بازی پرندگان خشمگین را جایگزین یک چرت دو ساعته کنید بعدا از دست خودتان عصبانی خواهید شد.
۶. امنیت وسایل
سفرهای پروازی طولانی این امکان را برای برخی مسافران نه چندان شرافتمند فراهم می ‌آورد تا با زمان بیشتری که در اختیار دارند جای کیف پول شما را دید بزنند و صبر کنند تا پس از به خواب رفتن شما به سمت وسایلتان حرکت کنند. بهتر است که وسایل ارزشمند خود را در عمق ساک مخفی کنید به طوری که برای پیدا کردن آنها نیاز به یک دستگاه بازرسی اشعه ایکس باشد. وسایلی مانند پاسپورت، کارت‌ های اعتباری و پول نقد را داخل کیف ‌های کمربندی زیر لباستان پنهان کنید.