سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: این کشورها به خوش رفتاری معروفند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اغلب فامیل دوست دارند با آن ها رفت و آمد نزدیک تری داشته باشند و از وجود این افراد در کنارشان به زندگی دلگرم تر می شوند. این موضوع در همه جای جهان نیز فراگیر است. زمانی که به جایی سفر می کنید، رفتار مردم آن جا سهم زیادی در نقش بستن خاطرات خوب سفر در ذهن شما دارد و پس از برگشت به مراجعه دوباره به آن منطقه شما را تشویق و ترغیب می کند. حال قصد معرفی برخی از مردم خوش رفتار نقاط مختلف جهان را برای شما داریم. پس این شما و این خوش رفتارهای دنیا! این مطلب برگرفته از سایت تور روسیه است .
ریکیاویک – ایسلند
ریکیاویک شهری است حدودا در مرکز ایسلند که سواحلی زیبا و مردمانی میهمان نواز از شاخصه های مهم این شهر به حساب می آید. این منطقه میزبان گردشگرانی است که از نقاط مختلف آمریکا و اروپا به آنجا می آیند و گاه کل اقیانوس اطلس را پشت سر می گذارند تا به ریکیاویک برسند. تمام این اشتیاق به این علت است که این شهر پتانسیل بالایی از لحاظ گردشگری دارد. یکی از مهم ترین این پتانسیل ها، مردمانی مهربان، سخت کوش ریکیاویک و رفتاری دوستانه شان است. در این شهرستان می توان بدون نگرانی از بابت امنیت، با آرامش مسیرهای طولانی را پیاده روی کرد.
به طور کلی اگر به دنبال شهری تمیز، امن و خوش منظره می گردید که مردمانش بسیار شما را دوست داشته باشند، ریکیاویک مکانی عالی برایتان می باشد.
نیواورلئان – آمریکا
نیواورلئان تنها شهری است که گردشگران فقط به خاطر رفتار و منش مردمانش به آن می روند. مردمان این شهر پر از شور و انرژی هستند و دغدغه شان همواره شادی و سرگرمی است و همین روحیه آن هاست که جذابشان کرده است. با سفر به این شهر احساسات متفاوت و فوق العاده ای را تجربه می کنید که تا به حال نداشته اید.
جکسون – آمریکا
شهرستان جکسون در ایالت وایومینگ آمریکا واقع شده است. این شهر پر از جنب و جوش است و جمعیتی جوان آن غالبا شب زنده دار هستند. در این شهر همواره جشنواره های موسیقی و آواز برپاست و گردشگران از سراسر جهان به این منطقه می آیند تا از زیبایی های آن لذت ببرند و با جوانان قایق سواری نمایند و سرگرم شوند. مردمان میهمان نواز و مهربان این شهر استقبال خوبی از گردشگران می کنند.
برلینگتون – آمریکا
برلینگتون واقع در ایالت ورمانت آمریکا، مکانی است که در زمستان و تابستان میزبان گردشگران است. البته یکی از دلایل اصل سفر گردشگران، وجود کالج های متعدد در این شهر می باشد. شعار مردم این شهر این است: بگذر و اجازه بده زندگی سپری شود.
گردشگران در فصل هایی که دانشگاه ها باز است برای شادی، نشاط و تحصیل به این شهر می آیند و در زمستان که دانشگاه ها تعطیل است، رستوران ها و غذا های با کیفیت و خوش طعم شان از جاذبه های اصلی این منطقه محسوب می شود.
از دیگر تفریحاتی که در برلینگتون طرفدار زیادی دارد دوچرخه سواری در ساحل های خوش آب و هواست که تازه واردها حتما آن را امتحان می کنند. ساکنان شهر برلینگتون با گردشگران بسیار میهمان نواز و خوش رفتار هستند.
ویلینگتون – نیوزیلند
ویلینگتون شهری است که زیبایی هایش چشمان هر کسی را محو خود می کند. اسکله های زیبای این شهر مشهور است و شور و نشاط در آن ها موج می زند. مردمان این منطقه بسیار خون گرم و مهربان بوده و ریشه آن ها به فرهنگ مائوری می رسد.