سیستمی‌ها

نسخه‌ی کامل: افزونه Deactivate Plugins Per Page
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
افزونه Deactivate Plugins Per Page – برای افزایش ویژگی های وب سایت وردپرسی خود ، به طور معمول از افزونه های مختلف استفاده می کنیم. این افزونه ها دارای کد های js و CSS است که هنگام بازدید از یک صفحه ، بارگیری می شوند و اغلب ، زمان بارگذاری صفحه را افزایش داده و در عملکرد کلی سایت تاثیر میگذارند .
تاثیر گذاری افزونه
فرض کنید ، شما از افزونه ای برای نقشه های Google استفاده می کنید تا آن را در صفحه خاصی از وب سایت خود نمایش دهید . اما کدهای CSS / JS این افزونه در تمام صفحات بارگیری می شوند که اصلاٌ لازم نیست. این کدها در صفحات دیگر هیچ کاری انجام نمی دهند بلکه سرعت صفحه را کاهش می دهند. بنابراین بهتر است آن کدها را در صفحاتی که لازم نیست غیرفعال کنید.
به همین دلیل است که ما افزونه Deactivate Plugins Per Page را برای غیرفعال کردن افزونه ها در هر صفحه به شما پیشنهاد میکنیم که به شما در بهبود عملکرد وب سایتتان کمک می کند.
نحوه نصب افزونه Deactivate Plugins Per Page
برای نصب این افزونه ، بعد از خرید و دانلود افزونه ، به پیشخوان وردپرس خود در بخش افزونه ها وارد شوید . سپس از قسمت اضافه کردن افزونه آن را بارگذاری و فعال کنید . پس از فعال سازی افزونه ، بخشی به نام قوانین غیر فعال سازی در منوی افزونه ها در پیشخوان وردپرس شما اضافه میشود .